Сайти навколо нас: які вони і для чого
Кожен веб-сайт має свою роль і призначення. Інтернет-магазини створюються для привернення уваги відвідувачів та продажу товарів. Сайти-візитки – для підвищення впізнаваності і репутації компанії. Корпоративні портали спрямовані на оптимізацію внутрішніх процесів підприємства, сприяють спільній роботі працівників. тип веб-ресурсу залежить від сфери діяльності і пріоритетів власника.
Прості сайти
У віртуальному просторі можна знайти прості та складні варіанти сайтів. До простих належать:
-
Landing page: складається з однієї сторінки, призначений для презентації конкретного продукту чи послуги. Виконує конкретне завдання: переконує відвідувача виконати певну дію. Контент розміщується на лендінг-сторінці так, щоб якомога ефективніше передати інформацію про цінність та переваги продукту чи послуги. У середньому, landing page збільшує конверсію продажів на 30%. Подібні сторінки створюють не тільки магазини, але й, наприклад, казино. Це оригінальний спосіб презентувати українські онлайн ігри з виводом грошей;
-
Візитка: рекламний інструмент компанії чи окремої особи. Характерний легкий та стислий дизайн. Контент розміщується на 2-4 сторінках. Містить основну інформацію про компанію чи особу, не передбачає публікації статей.
Складні сайти
До складних варіантів сайтів, створення яких потребує особливих умінь та навичок відносяться:
-
Корпоративний: представляє бізнес у мережі та надає додатковий канал спілкування між клієнтами та партнерами. Сприяє поліпшенню внутрішніх робочих процесів.
-
сайти з особистим кабінетом: індивідуальні сторінки, доступ до яких обмежений. Містять особисті дані, платіжну інформацію, картки знижок, придбані цифрові продукти та ін. Мета сайту: дати можливість користувачам створити власну мінібазу даних;
-
промо-сайти: створюються для просування окремих продуктів чи послуг. Відрізняються візуально привабливим дизайном. Використовують якісну графіку, анімацію та інші візуальні елементи;
-
іміджевий: служить для створення яскравого образу бренду та підкреслення його статусу;
-
портфоліо: створюється спеціалістом для демонстрації навичок, досвіду та виконаних проєктів, з метою привернення уваги потенційних роботодавців або клієнтів;
-
каталоги: містять детальну інформацію про продукцію компанії, допомагають виявити цікавість клієнтів перед контактом з представниками бізнесу;
-
сайти подій: організовують та сповіщають про різні заходи, реєструють учасників, планують виступи, здійснюють логістику та ін.;
-
online-сервіси: допомагають користувачам здійснювати фінансові операції, покупки, редагувати та обмінюватися мультимедіа тощо. Інструмент можна використовувати в браузері без необхідності завантаження додаткових програм. Популярні online-сервіси: електронні гаманці, вебнавігатори, системи бронювання готелів, сервіси обміну повідомленнями в режимі онлайн, інструменти пошуку та ін.;
-
квізи: онлайн-вікторини з елементами гейміфікації. Пропонують користувачам відповісти на питання та отримати винагороду. Допомагають компаніям отримувати корисну інформацію про аудиторію користувачів та залучити нових клієнтів;
-
інтернет-портал: великий вебсайт, який об'єднує різноманітний контент для користувачів з різними інтересами. Може містити новини, оголошення, пошук роботи та ін.;
-
форуми: дозволяють користувачам обговорювати різні теми та ділитися інформацією. Часто використовуються компаніями чи казино для зацікавлення та утримання аудиторії;
-
CRM-системи: інструмент компаній, призначений для ведення продажів та аналізу даних.
Є ще багато видів сайтів з власними особливостями та перевагами.
29.10.2023 11542
Больше новостей Киева
- У вересні інфляція в Україні прискорилася14.10.2024 11730
- Місто готове до початку опалювального сезону14.10.2024 11744
Добавить комментарий через сайт
Добавить комментарий через Facebook